جاذبه‌های گردشگری در هانوی
نوشته شده توسط : enitour



دریاچه‌ی هوآن کیم



راهنمای کامل سفر به هانوی، پایتخت ویتنام (+عکس)



اگر اول صبح به پیرامون دریاچه‌ی هوان کیم بیایید مردم زیادی را خواهید دید که مشغول تای‌چی، دویدن، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی هستند و بعد از آن، روز کاری خود را آغاز می‌کنند. در وسط دریاچه آرامگاهی قرار دارد که به برج لاک‌پشت معروف است. دریاچه نمای بسار قشنگی دارد و در نزدیکی آن معبدی است که ارزشش را دارد که از نزدیک آن را ببینید.

موزه‌ی هنرهای زیبای ویتنام



راهنمای کامل سفر به هانوی، پایتخت ویتنام (+عکس)



در این موزه می‌توانید سبک‌های مختلف هنرهای ویتنامی را از نزدیک مشاهده کنید. سبک‌های مختلف هنر بودایی، مردمی، ابریشم و نقاشی لاکی در این موزه به چشم می‌خورد.

معبد کوآن سو



راهنمای کامل سفر به هانوی، پایتخت ویتنام (+عکس)



کوآن سو یکی از مهم‌ترین معابد ویتنام به شمار می‌آید. حال هوای قرن پانزدهم را در این معبد می‌توانید ببینید.

معبد یک ستونی

این معبد در سال ۱۰۴۹ میلادی ساخته شده و در واقع یک اتاق کوچک است که در ستونی روی تالاب قرار دارد. بودایی‌ها اعتقاد دارند که نیایش در این معبد باعث سلامتی و باروری می‌شود.

موزه‌ی هوشی‌مین



هوشی‌مین، رهبر و بنیان‌گذار دولت کمونیستی ویتنام است. وی از معدود سیاستمدارانی بود که جسدش مومیایی شده است و در موزه‌ی هوشی‌مین حفظ می‌شود.

زندان هوآلو



راهنمای کامل سفر به هانوی، پایتخت ویتنام (+عکس)



این زندان یکی از مخوف‌ترین زندان‌های جهان است که سربازان اسیر آمریکایی در آن شکنجه می‌شدند. یکی از معروف‌ترین زندانیان این زندان سناتور جان مک‌کین است. اکنون این زندان به موزه‌ای کوچک تبدیل شده است که در آن گیوتین مختص اعدام هم در معرض نمایش قرار دارد.




:: برچسب‌ها: اطلاعات گردشگری ویتنام, تور گردشگری ویتنام, جاذبه هاي گردشگري ويتنام, جاذبه های گردشگری ویتنام, جاذبه گردشگری ویتنام, عکس گردشگری ویتنام, مناطق گردشگری ویتنام, مکان های گردشگری ویتنام, وزیر گردشگری ویتنام, گردشگري در ويتنام, گردشگری در ویتنام, گردشگری ویتنام ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: